Het Verschil Tussen een Computer Reparatie Service en een IT-Service

Een van de belangrijkste verschillen tussen een traditionele service en een IT-service is de reparatie service. Veel mensen zijn onder de verkeerde indruk dat de IT of computer reparatie is beperkt tot de vaststelling van en het vervangen van een PC of laptop computer systeem. In feite, onder meer IT-diensten het herstellen van het systeem naar een werkende staat na de stekker uit het stopcontact is geweest. Computer service niet alleen omvat de herstelling van de systemen.

Repair Service

De reparatie kan variëren van het ontspannen van het gehele systeem van de grond af, verbetering van het besturingssysteem om die hogere vermogens heeft of het uitvoeren van een volledig systeem herstellen met het volledige systeem te controleren of het systeem nog functioneel. Er zijn een aantal redenen waarom mensen kiezen voor een reparatie service vergeleken met die van een IT-service.

Een IT-service is een expert die u een technische ondersteuning om uw probleem op te lossen, maar voorziet niet in de aard van de ondersteuning die u nodig heeft. De betrokken in de IT-service-technici kunnen meestal niet garanderen dat de basis-werk uit te voeren zoals degenen die worden aangeboden door een reparatie service.

De technici in een reparatie service kan enige technische informatie te kennen, maar ze kunnen niet de noodzakelijke veranderingen of reparaties zelf te maken. Bijvoorbeeld, kunnen zij niet in staat zijn om een ​​PC opstart te maken door het uitvoeren van een speciaal programma. Een reparatie service kan ook niet het geavanceerde systeem configuraties en de reguliere installatie van de software die technische kennis nodig te doen.

De elementaire onderhoud van het systeem dat wordt aangeboden door een IT-dienstverlener is meestal gratis. Het omvat de diagnose en het herstel van de problemen die worden veroorzaakt door virussen, spyware en ongeldige bestanden die zijn opgebouwd op het systeem.